TECAR

TECAR: θεραπευτική εφαρμογή 44.8 kHz χωρητικής μονοπολικής ραδιοσυχνότητας (Therapy CApacitive and Resistive – για συντομία TE.CA.R.) Θεραπεία στοχευμένων ραδιοσυχνοτήτων 44.8 kHz

Πρόκειται για μία καινοτόμα φυσική θεραπεία που δρα αποτελεσματικά στην μείωση φλεγμονής – πόνου, στη βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων καθώς και της μυϊκής λειτουργίας. Αποτελεί ενδογενή θερμοθεραπεία ικανή να μειώσει σημαντικά το χρόνο αποκατάστασης κάθε μυοσκελετικής δυσλειτουργίας ή τραυματισμού. Η θεραπεία TE.CA.R. είναι η εφαρμογή μονοπολικού εναλασσόμενου ρεύματος ραδιοσυχνοτήτων ( > 44.8kHz), η οποία διεγείρει τους φυσικούς βιολογικούς μηχανισμούς επούλωσης με άμεσες αντιφλεγμονώδεις και αναλγητικές επιδράσεις στους μύες, τένοντες, συνδέσμους, αρθρικούς χόνδρους και περιτονία οδηγώντας τον πάσχοντα γρηγορότερα στη λειτουργική του καθημερινότητα.

Κατά την θεραπεία TE.CA.R. ο ασθενής βρίσκεται σε άνετη θέση καθιστός ή ξαπλωμένος, ενώ ο φυσικοθεραπευτής χειρίζεται δύο ηλεκτρόδια εφαρμόζοντας παράλληλα χειρομάλαξη, μυϊκή ενδυνάμωση και μυϊκή διάταση ή κίνηση στην άρθρωση. Η θεραπεία TE.CA.R. δεν προκαλεί πόνο, αντιθέτως δημιουργεί ευχάριστη αίσθηση χαλάρωσης και ανακούφισης, ενώ η εφαρμογή διαρκεί συνήθως από 15 έως 30 λεπτά, ανάλογα την παθολογία. Από την πλευρά του ασθενούς δεν απαιτείται καμία ιδιαίτερη προετοιμασία ή μέριμνα δραστηριοτήτων μετά την θεραπεία.

Κάθε επώδυνη, εκφυλιστική ή τραυματική κατάσταση μυοσκελετικής αιτιολογίας όπως:

• αυχενικό σύνδρομο,
  • οσφυαλγία,
  • επώδυνος ώμος,
  • επικονδυλύτιδα,
  • σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα,
  • οστεοαρθρίτιδα,
  • διάστρεμμα,
  • μυϊκή θλάση,
  • τενοντίντιδα
  • trigger points

αντιμετωπίζεται ανώδυνα και με ασφάλεια με την θεραπεία TE.CA.R. ……

Στο Athens Physio λαμβάνεται πρωτίστος πλήρες ιστορικό και αξιολόγηση της παθήσεώς σας και ενημερώνεστε αν η θεραπεία TE.CA.R. είναι κατάλληλη (και ασφαλής) για την αντιμετώπιση του προβλήματός σας.